مشاهده خبر

مراسم رونمایی از دوره MBA مدیریت ورزشی

دوره MBA مدیریت ورزشي در سازمان مدیریت صنعتی با حضور مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی رونمایی شد.


دوره MBA مدیریت ورزشي در سازمان مدیریت صنعتی با حضور مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، دوره MBA   مدیریت ورزشي در راستای اهداف ارتقاء سطح مديريت ورزشي با استفاده از ظرفیت های سازمان مدیریت صنعتی برگزار  می‌شود.

در این جلسه عبدالحميد احمدي مشاور وزير ورزش و جوانان ضمن بیان این نکته که باعث خرسندي است که سازمان مديريت صنعتي MBA  ورزشي را هم به عنوان موضوع مهم مورد توجه قرار داده است؛ هفته تربيت بدني را به تمام دست اندركاران، مديران و كساني كه به سلامت جامعه كمك مي كنند  تبريك گفت.

وی عنوان كرد: كشور يك عرصه گسترده براي فعاليت ورزشي دارد كه نياز به مديريت دارد ، ٥٠ فدراسيون ورزشي و قريب به ١٤٠٠٠ هيات ورزشي در مراكز استان‌ها و شهرستان‌ها، بيش از ٢٨٠٠٠ باشگاه ورزشي، وزارتخانه و ادارات كل ورزش  و جوانان استان، و همچنين كميته هاي المپيك و پارا المپيك  كه همه اينها نيازمند افرادي هستند كه در عرصه مديريت ورزشي دانش بياموزند.

همچنين وي افزود : ما با طيف گسترده‌اي از مديريت ورزشي سرو كار داريم و يكي از اولويتها ي ما اين است كه مديراني داشته باشيم كه هم تجربه و هم دانش لازم  را داشته باشند چرا که هر گامي  به سمت مديريت حرفه‌اي ورزش برداشته شود گام مثبتي است .

معاون وزير ورزش و جوانان گفت: اين دوره كه با همت سازمان مديريت  صنعتي برگزار مي شود مي تواند حركت نويني در مديريت ورزش كشور باشد و اين واقعيت را مي توان اذعان كرد يكي از سخت ترين كارها براي ورزش كشور تربيت مديران شايسته و لايق و كارامد و موثر است  كه اميدواریم  با كمك سازمان مديريت صنعتي بتوانيم اين چرخه را هرچه بهتر به حركت درآوريم.

عبدالحميد احمدي افزود: امروزه يكي از مواردي كه در دنيا به آن توجه مي شود اين است كه به ورزش به عنوان يك صنعت نگاه مي كنند و ورزش جزء ١٠ صنعت برتر دنيا است و ما شاهد هستيم كه چقدر روز به روز اين نگاه پر رنگ تر شده  است كه ورزش بايد  بتواند درآمدزا و قابل سرمايه گذاري باشد و كشورها يكي از اولويت هايشان را به سرمايه گذاري در ورزش اختصاص دهند.
وی افزود: ورزش بايد بتواند در بحث صادرات كالا و خدمات، رونق گردشگري، تبادل نيروهاي متخصص بين كشورها و همچنين در حوزه افزايش  رفاه عمومي، سرمايه اجتماعي، كاهش آسيب‌هاي اجتماعي نقش فعال و موثری داشته باشد.

وي در پايان ابراز اميدواري كرد كه سازمان مديريت صنعتي  بتواند با برگزاري اين دوره گام‌هاي موثري را بر دارد و از مديران ورزش نيز درخواست نمود حضور در اين دوره‌ها را از دست ندهند.

 

دیدگاه شما

0
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.