مشاهده خبر

گردهمایی دانش‌آموختگان سازمان مدیریت صنعتی و رونمایی از سامانه هدایت شغلی در روز صنعت و معدن

هم‌زمان با روز صنعت و معدن و مقارن با شصتمین سال تاسیس سازمان مدیریت صنعتی و پنجاهمین سال راه اندازی دوره های مدیریت MBA ، گردهمایی دانش‌آموختگان سازمان مدیریت صنعتی با حضور معاون خدمات و تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی برگزار و از سامانه هدایت شغلی دانش‌آموختگان رونمایی شد.


 به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، هم‌زمان با روز صنعت و معدن و مقارن با شصتمین سال تاسیس سازمان مدیریت صنعتی و پنجاهمین سال راه اندازی دوره های مدیریت MBA ، گردهمایی دانش‌آموختگان سازمان مدیریت صنعتی با حضور معاون خدمات و تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی برگزار و از سامانه هدایت شغلی دانش‌آموختگان رونمایی شد.

سخنرانی معاون آموزش سازمان مدیریت صنعتی

سید علیرضا شجاعی، معاون آموزش سازمان مدیریت صنعتی در این گردهمایی طی سخنانی با اشاره به شرایط همه گیری اظهار داشت: سال 1399 سال سختی برای سازمان مدیریت صنعتی بود و یکی از علل مهم آن شیوع ویروس کرونا بود که تعامل رو در روی دانشجویان را دچار مشکل کرد، البته در زیرساخت‌ها هم مشکلاتی داشتیم و به علت همین مسائل، آن سال را سال «پایایی» نام گذاشتیم، به‌بیان‌دیگر سال 1399 از ۳۶۵ روز، ۱۸۶ روز امکان برگزاری کلاس آن‌هم با شرایطی بسیار سخت را داشتیم.

وی تصریح کرد: سال ۱۴۰۰ شرایط نیز به‌طور تقریبی این شرایط ادامه داشت، اما عزم خود را به سمت پویایی گذاشتیم و با همکاری همه‌جانبه اتفاقات خوبی در حوزه آموزش رخ داد، به‌گونه‌ای که رکورد تاریخ سازمان صنعتی شکسته شد و تنوع شرکت‌هایی که با سازمان آشنا شدند بالابود و درنهایت امسال را سال «پیشتازی» نام گذاشتیم.

شجاعی با اشاره به پیگیری چند سیاست مهم در سازمان توضیح داد: مرجعیت آموزش‌های مدیریتی در ایران، توسعه همکاری با دانشگاه‌ها، توجه به صنعت و مرجع صدور خدمات آموزشی که اتفاقات خوبی در این حوزه افتاده و تفاهم‌نامه‌هایی امضا کردیم و در برخی تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی نام مدیریت صنعتی قیدشده است، این چهار سیاست آموزشی سازمان است.

وی در رابطه با رویکردهای سازمان گفت: لذت بردن ذینفعان از آموزش سازمان مدیریت صنعتی، تعامل گسترده با ذینفعان، تنوع‌بخشی و نوآوری در محصولات، دوره‌های کلاسیک، کاربردهای نوین، ورود به مباحث نوین و آینده، مهم‌ترین رویکردها را تشکیل می‌دهد.

معاون آموزش سازمان مدیریت صنعتی تأکید کرد: درگذشته دوره‌های عمومی و دوره‌های اختصاصی برای شرکت‌ها برگزار می‌کردیم، اما امسال نوآوری دیگری را که برگزاری و پیگیری دوره‌های تخصصی است، رقم زده ایم.

//////////////////////////////////////

 

 

دیدگاه شما

0
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.