مشاهده خبر

افتتاح دوره پرورش 200 کارآفرین جوان

دوره پرورش 200 کارآفرین جوان با همکاری مشترک سازمان مدیریت صنعتی و ITC به عنوان یک نهاد بین الملل سازمان ملل با حضور ابوالفضل کیانی بختیاری مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی در محل این سازمان آغاز به کار کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، در این مراسم ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان ضمن خوشامد به کارآفرینان جوانی که حائز شرایط حضور در این دوره شده اند اظهار داشت: شما در خانه مدیران سازمان مدیریت صنعتی حضور دارید، سازمانی که دارای 60 سال سابقه و تجربه آموزش مدیریت در کشور است.

وی ضمن معرفی فعالیت های آموزشی، مشاوره ای و پروهشی سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: طی سالهای گذشته سازمان مدیریت صنعتی پروژه های ملی در راستای توسعه کارآفرینی و پرورش کارآفرینان جوان در کشور داشته است. برگزاری المپیاد مدیریت و اقتصاد، اداره کاریابی و توسعه اشتغال دانش آموختگان، اجرای دوره نوجوانان امروز؛کارآفرینان فردا، دوره ویژه کارآفرینی برای فرزندان کارکنان سازمان های بزرگ از اهم پروژه های این سازمان در زمینه کارآفرینی نوجوانان بوده است.

هم چنین در ادامه رضا کریمی مدیر دوره های تخصصی و کاربردی پس از اعلام خوشامدگویی و خیرمقدم، اظهار داشت: براساس انتخاب مرکز تجارت بین الملل ITC ، سازمان مدیریت صنعتی به عنوان مجری طرح آموزش 200 کارآفرین جوان برگزیده شد. این طرح از تیرماه سال 1400 آغاز و پس از طی فرایندهای تدوین سرفصل های دوره و انتخاب اساتید، در شهریور ماه 1401 از طریق فراخوان عمومی و به شکل گسترده در کشور اطلاع رسانی گردید. بیش از 260 متقاضی در دوره ثبت نام و پس از فرایند ارزیابی توسط کمیته علمی دوره 200 کارآفرین جوان، انتخاب گردیدند. این دوره از تاریخ 27 آذرماه سال 1401 آغاز و تا  اردیبهشت 1402 ادامه خواهدداشت.

 

 

دیدگاه شما

0
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.