مشاهده خبر

آغاز پنجاهمین دوره در سطح کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (EMBA)

پنجاهمین دوره در سطح کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (EMBA) با حضور بیش از 25 نفر از کارآفرینان و مدیران ارشد کسب و کارهای متنوع تولیدی و خدماتی، در تاریخ پنجم بهمن ماه 1401 در سازمان مدیریت صنعتی شروع شد.


در جلسه افتتاحیه این دوره آقای دکتر شجاعی معاونت محترم سازمان ‏‏، آقای دکتر فیض آبادی مدیر دوره های عالی و آقای دکتر شاه محمدی مدیر علمی دوره مدیریت اجرایی، ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان به معرفی سازمان و فعالیت های آن و اهداف دوره مدیریت اجرایی پرداختند.

انتظار مي رود مديران بنگاه ها با شركت در اين برنامه به حرفه مديريت تسلط بيشتري يابند و با استفاده از فنون و تئوري هاي جديد رهبری و مديريت، وظايف خود را به نحوي موثرتر از سابق انجام دهند. مزيد بر آن انتظار مي رود شركت در اين برنامه راه را براي قبول مسئوليت هاي دشوارتر و سطوح استراتژیک مديريت توسط شركت كنندگان هموار كند.

این دوره ویژه مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران ارشد، کارآفرینان و صاحبان کسب و کار و افرادی که در کارراهه شغلی خود برای چنین مشاغلی در آینده هدف گذاری کرده اند، طراحی شده و اجرا می شود.

ارائه مجموعه ای از دروس یکپارچه مورد نیاز برای رهبری و مدیریت یک کسب و کار و با هدف ارتقا نگرش و بینش، دانش و مهارت در حوزه های مختلف رهبری و مدیریت‏، استراتژی و تحول، مالی و اقتصادی، ‏سرمایه های انسانی‏، بازاریابی و فروش، عملیات، فناوری اطلاعات و ارتباطات، اصول و فنون مذاکره‏، مربی گری و ... در این دوره پیش بینی شده است. این دوره در قالب 40 واحد (640 ساعت) و یک روز در هفته برگزار می شود.

از جمله ویژگی‌های نظام آموزشی این دوره، تبادل تجربه شرکت‌کنندگان و یادگیری از یکدیگر به عنوان یکی از منابع مهم آموزشی و نیز توجه خاص و گسترده به کار گروهی و موردکاوی های داخلی و بین المللی می‌باشد. قرار گرفتن در یک جامعه یادگیری تعاملی با یکدیگر و شبکه سازی بین شرکت کنندگان از دیگر اهداف اصلی این دوره به شمار می رود.

هیئت علمی این برنامه را گروهی از استادان برجسته و مجرب سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه‌ ها و مراکز معتبر پرورش مدیر ایران و کشورهای پیشرفته صنعتی تشکیل می‌دهند که از تجارب عینی مدیریت علمی نیز در مقام مدیر و مشاور مدیریت برخوردارند.

 

دیدگاه شما

0
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.