مشاهده خبر

ششصد و شصت و ششمین برنامه خانه مدیران

666 برنامه خانه مدیران و پانزدهمین برنامه در سال 1402 با عنوان “خودآگاهی، سرچشمه توسعه روابط بین فردی و گروهی”، برگزار شد.


666 برنامه خانه مدیران و پانزدهمین برنامه در سال 1402  با عنوان “خودآگاهی، سرچشمه توسعه روابط بین فردی و گروهی”، برگزار شد.  در این نشست تخصصی که به صورت کارگاهی و بازی های گروهی بامشارکت شرکت کنندگان و همراهانشان به صورت دو نفره برگزار شد، شرکت کنندگان روابط بین خود را مورد سنجش قرارداده و یاد گرفتند که چگونه خود و یا هم گروهی، را ارزیابی نموده و با مقایسه نگرش خود و نگرش دیگران، اکتشافی به درون خود داشته باشند.

در این برنامه شناخت از خود واقعی و دیدن نقاط قوت، نقاط ضعف و نادیده افراد، زمینه تلاش بیشتر با راهکارهای مشخص شده، مطرح شد که موجبات تلاش برای  افزایش شناخت فرد  از خود و پیرامون اش را در برداشت. فرد می تواند با تلاشی در این راستا ، ارتباط بهتری با ذینفعانش برقرار نموده، تا در نهایت خود و دیگران را یاری نماید.

 

برای دیدن این برنامه و سایر برنامه های سال 1402 خانه مدیران، می توانید به لینک زیر در آپارات مراجعه نمایید. https://www.aparat.com/irimigov/live

همچنین برای دیدن عناوین برنامه های فصل بهار می توانید به سایت سازمان  www.imi.ir مراجعه نموده و یا با شماره 22024472 تماس حاصل فرمایید.

 

 

دیدگاه شما

0
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.